درس فرهنگ و هنراستان کرمان

درس فرهنگ و هنراستان کرمان

آموزش مطالب هنری وآموزشی کتاب فرهنگ وهنر متوسطه اول
درس فرهنگ و هنراستان کرمان

درس فرهنگ و هنراستان کرمان

آموزش مطالب هنری وآموزشی کتاب فرهنگ وهنر متوسطه اول

طراحی درس آزاد بر اساس شرایط بومی هر استان

با عرض سلام وادب

دبیر خانه کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزشی درس فرهنگ وهنر مستقر

  در اداره آموزش وپرورش خراسان جنوبی در سال تحصیلی96-95 اقدام به برگزاری مسابقه  


"طراحی درس آزاد بر اساس شرایط بومی" 

هر استان "نموده است .


موضوع مسابقه"هنرهای سنتی(پته دوزی)


مهلت ارسال آثار به اداره کل استان تا (آخردی ماه)

برای دریافت شیوه نامه طراحی درس آزاد اینجا کلیک کنید.

مسابقه عکاسی ایران من ،میراث من

با عرض سلام و احترام 

دبیر خانه کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزشی درس فرهنگ وهنر مستقر در اداره کل اموزش وپرورش  خراسان جنوبی در سال تحصیلی 96-95 اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی تحت عنوان"ایران من میراث من" نموده است.

موضوع:عگاسی از میراث فرهنگی بومی-محلی(بناهاومراسم وایین ها -صنایع دستی.ست بافته ها و...........)

این مسابقه در دو بخش دانش آموزان ودبیران دوره اول.......

تاریخ ارسال....

شما همکاران عزیز میتوانید برای دریافت متن کامل شیوه نامه لینک زیر دانلود بفرمایید.



دانلود شیوه نامه مسابقه عکاسی  ایران من میراث من